http://mydinahany.blogspot.com

DUNIAKU ADALAH KAMU....

My photo
Dilahirkan pada 17 Julai 2006 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.Merupakan puteri kesayangan yang lahir atas dasar CINTA Suhana dan Sham setelah menganyam CINTA sebegitu lama...Lahirnya membawa pelbagai cerita suka dan duka,terakam menjadi memori yang paling indah untuk dikongsikan bersama...

Tuesday, December 8, 2009

Kasihnya Seorang Ibu....

Minggu lepas,mama bawa Dina bercuti di Tanjung Resang Mersing....Di sini,kita sewa chalet bersama-sama Cik Ida dan rakan-rakan juruteknik komputernya. Sebenarnya banyak gambar kenangan yang ingin mama paparkan,tapi untuk post nie,mama cuma masukkan gambar mama dan Dina berdua saja dulu. Untuk post lain,mama akan masukkan gambar Dina lagi sewaktu di sana. Sebenarnya bukan apa,gambar-gambar nie cukup meruntuhkan hati mama sebagai seorang ibu.Dari gambar-gambar ini terpancar kegembiraan dan kebahagiaan Dina sewaktu percutian tu. Manakan tidak,Dina memang suka sangat bila berada dilaut.

Lihatlah aksi-aksi Dina yang cukup menghiburkan mama nie. Sayangnya pada waktu tu,ombak terlalu kuat,so Dina tak dapatlah berenang meskipun Dina dah bawa swimming suit dan juga pelampung.Tak mengapalah,next time kita pergi waktu bukan musim tengkujuh k. Apapun,bukankah Dina dah cukup gembira dapat bermain di gigi air...


Pose-pose ni,Cik Ida yang rakamkan sewaktu kita di sana. TQ Cik Ida sebab rajin sangat melayan Dina sepanjang waktu di sana.



Kalaulah papa ada sama,tentu Dina lebih gembira melalui percutian sebegini...Mama akan minta papa cepat pulang agar detik-detik sebegini dapat kita kongsikan bersama..



Dina Hany....
Mama menyayangimu sepenuh jiwa.....

No comments:

DinaHany...1 Tahun

DinaHany...1 Tahun
Inilah wajah DinaHany ketika berusia setahun.

Birthday Card From Abg Afiq

Birthday Card From Abg Afiq
DinaHany 1 Tahun...Masa Ni Gigi Dina Sama Mcm Spongebob..sebab tu abang Afiq buatkan card ni untuk Dina.

Bahagian Dalam Card...

Bahagian Dalam Card...

DinaHany..2 Tahun

DinaHany..2 Tahun
Wajah DinaHany Dah Berubah Bila Berusia 2 Tahun

Bufday Card Abang Afiq

Bufday Card Abang Afiq
DinaHany 2 Tahun....abang Afiq pilih huruf D untuk nama Dina..

Abang Afiq Yang Kreatif...

Abang Afiq Yang Kreatif...

DinaHany...3 Tahun

DinaHany...3 Tahun
Semakin manis bila usia dah bertambah ke 3 tahun.

Mama N Dina

Mama N Dina